- Šie mokymai skirti klientų aptarnavimo ir kitų sferų darbuotojams, kuriems tenka susidurti su nepatenkintais ar konfliktiškais klientais.
- Konfliktinių situacijų ir streso valdymo mokymai suteiks Jums žinių ir įrankių, kurių dėka žymiai ramiau reaguosite į stresines situacijas, pozityviau spręstite su klientais kylančius konfliktus bei mokėsite išsaugoti santykius su nepatenkintais klientais. Ne gana to - įsitikinsite, kad sėkmingai išspręstas konfliktas gali padėti pakylėti santykius su klientu į aukštesnį lygį.
- Efektyvumo labui grupės dydį ribojame iki 12 dalyvių, todėl raginame iš anksto registruotis, kad užsitikrinti sau vietą.
Mokymų turinys
- Kas yra stresas? Streso teigiamas ir neigiamas poveikis.
- Streso valdymo mechanizmas ir mūsų galimybės jį valdyti.
- Konkrečių stresinių situacijų nagrinėjimas. Praktinė užduotis.
- Pozityvios ir stresą keliančios negatyvios nuostatos. Kaip atpažinti ir reaguoti. Praktinė užduotis.
- Konfliktinių situacijų prevencija. Kaip formuoti adekvačius kitos šalies lūkesčius.
- Konflikto anatomija paprastai ir aiškiai.
- „Transakcinės analizės“ modelio taikymas konfliktinių situacijų valdyme.
- Konfliktinių situacijų valdymo technika. Įgūdžių formavimo treniruotė.
- Konstruktyvus grįžtamasis ryšys: kaip tinkamai išsakyti ir priimti, idant išvengti konflikto eskalacijos.
- Stresas dėl laiko stokos. Prioritetų aiškumas ir gebėjimas efektyviau organizuotis darbus.
- Didžiausias stresogenas – svarbiausių gyvenimo sričių disbalansas. Kaip sukurti geresnį balansą tarp darbo ir asmeninio gyvenimo.
- Pasidalinimas mokymų įžvalgomis ir auksinių idėjų bankas.